تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
 
حتما تا به حال نام WinZip به گوشتان خورده است! این نرم افزار قدیمی ترین و معروفترین فشرده ساز دنیای نرم افزار می باشد. این نرم افزار برای اولین بار روش فشرده سازی Zip و پسوندی با همین عنوان را اختراع کرد! شما نمی توانید نرم افزاری ساده تر از WinZip برای کار با فایل های فشرده بیابید (به گفته ی سازنده) ! نسخه ی 15 این نرم افزار با ویندوز 7 سازگاری کامل داشته و با استفاده از ویژگی های این سیستم عامل جدید و قدرتمند توانسته بیش از پیش قدرتمند جلوه نماید! لازم به ذکر است که WinZip یکی از زیرمجموعه های شرکت معروف Corel است! مزیت فشرده ساز WinZip در فشرده سازی و خارج سازی از حالت فشرده به صورت کاملا ساده با رابط کاربری ساده می باشد. این نرم افزار قادر به تبدیل چند فایل به یک فایل فشرده ی کم حجم تر بوده که کمک شایانی در ارسال فایل ها از طریق ایمیل ، اشتراک گذاری و... به کاربر می کند . همچنین با استفاده از تکنولوژی رمزنگاری AES encryption از فایل های داخل فایل فشرده محافظت می کند. توسط این نرم افزار می توانید فایل هایی فشرده با پسوند Zip, LHA, و Zipx ساخته و فایل هایی با پسوند Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, CAB, JAR, IMG و بسیاری از فرمت های فشرده ی دیگر را از حالت فشرده خارج کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinZip Pro 15.0 Final :

- سریع در امر فشرده سازی و خارج کردن فایل ها از حالت فشرده
- استفاده از بهترین روش فشرده سازی برای کاهش حجم فایل ها
- پشتیبانی از فرمت های ISO ، 7z ، RAR و...
- رمزنگاری AES encryption 128-bit و 256-bit
- فشرده سازی تصاویر با استفاده از تکنولوژی فشرده سازی JPEG
- مشاهده ی محتویات فایل های ایمیج
- امکان فشرده سازی مستقیم از دوربین عکاسی
- امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان (Backup) از فایل ها به صورت خودکار و دستی
- امکان فشرده سازی مستقیم فایل های موجود در Desktop ، Email ، Documents و... توسط ویژگی Jobs
- پشتیبانی از ویندوز محبوب 7
- و... .

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نسخه جدید این نرم افزار می باشد که یکی از قدیمی ترین ابزارها در زمینه فشرده سازی فایل و ساخت فایل های آرشیو می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیوی پشتیبانی می کند. در این نرم افزار کاربران قادرند تا فایل ها و پوشه های خود را به منظور کاهش حجم فشرده سازی نمایند و یا از اطلاعات خود آرشیوی تهیه نمایند.

WinZip Pro v15 قویترین نرم افزار مدیریت بر فایل های فشرده WinZip Pro v15.0.9302

 


دانلود در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/advancedjpegcompressorshot_www.lxl.ir.jpg

بسیاری از کاربرانی که در زمینه طراحی عکس و فایل های تصویری فعالیت می کنند از نرم افزارهای کمک بهینه سازی تصاویر برای رفع مشکلات و همچنین انجام عملیات های مختلف بهینه سازی همانند کاهش حجم تصاویر نیز استفاده می کنند تا در هنگام نتیجه گیری نهایی ، تصاویر را با کیفیت مناسب و حجم خوب بدست آورند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری این توانایی را به وسیله نرم افزارهای تولید شده خود به کاربران می دهند. برنامه های بسیاری را می توان در این زمینه یافت که هر یک از ویژگی های مختلفی بر خوردار می باشند.Advanced JPEG Compressor  نام نرم افزاری قدرتمند برای فشرده سازی فایل های عکس با فرمت های مختلف می باشد. به کمک این برنامه می توان علاوه بر ویژگی فرشده سازی عکس از ابزارها و امکانات دیگری نظیر ابزارهای مدیریت بر فایل های عکس ، ابزارهای ویرایشی و نمایش عکس ، افکت گذاری بر روی تصاویر و … نیز اشاره نمود. در این نرم افزار کاربران قادرند تا به مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی و مورد نیاز در زمینه کار با تصاویر دست یابند. این نرم افزار با توجه به ظاهر مناسب گرافیکی در رابط کاربری توانایی انجام امور را به آسانی به کاربران خود می دهد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری WinSoftMagic می باشد.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان